Name:
Location: Pantoypoli, Earth

Ο Ανώνυμος γεννήθηκε στην Παντούπολη της γης το 19.. Έλαβε μέρος σ' όλους τους αντι-... αγώνες (αντιλαϊκούς, αντιφασιστικούς, αντιδημοκρατικούς, αντιμοναρχικούς κλπ). Όπως κάθε γηϊνος που σέβεται τον εαυτό του πιστεύει ότι είναι ο μόνος ικανός για πλανητάρχης. Είναι γνώστης των πάντων και όταν θα κατανοήσει την δύναμή του θα γίνει ο επικυρίαρχος της κατεστραμένης του πατρίδας.

Tuesday, January 02, 2007

Ανώνυμοι άνθρωποι - Επώνυμες σκέψεις

Ναι, έχεις δίκιο, είμαι εκεί. Δίπλα σου και μακριά σου συγχρόνως, σ' αγαπώ χωρίς απαιτήσεις, μια αγάπη ώριμη γι'αυτό και τόσο απλή.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Βρίσκεσαι στο χάος που επικρατεί πριν την δημιουργία, μια κατάσταση τόσο παλιά όσο κι ο κόσμος και τόσο καινούρια όσο κι εμείς. Είναι η σύγχυση που επικρατεί πριν τον οργασμό, οι θελήσεις που τώρα σου προκαλούν πανικό περιμένουν να τις κατατάξεις, να τις τιθασεύσεις σαν άγρια άλογα, και είναι αυτές που θα σύρουν το άρμα σου προς το καλύτερο και το ομορφότερο.

"Πάντα ακραίος" θα σκεφτείς... Ναι, αυτό είμαι. Πάντα μεταφράζω τα επίθετα στον υπερθετικό βαθμό, ισσοροπώ στο όριο. Δεν ζω απλά την ζωή, παίζω μαζί της, πειραματίζομαι, την ανατέμνω ενώ συγχρόνως την χαϊδεύω. Δεν ψάχνω το όνειρο, το ζω, ζω την τρέλλα μου μέχρι τρέλλας. Δεν επιθυμώ να γράψω το όνομά μου ανεξίτηλα πάνω στην γη, αλλά προσπαθώ να γνωρίσω, να μελετήσω, να μάθω, για να απογειωθώ.

Γι'αυτό με χρειάζεσαι. Για να ενώσεις την τρέλλα σου με την δικιά μου. Γιατί σε απογειώνω όταν πέφτεις και σε συγκρατώ όταν ξεφεύγεις. Γιατί φαινομενικά αλλάζω μορφές ενώ παραμένω πάντα ο ίδιος και απρόσιτος. Γιατί μπορώ να σε βρίζω και να σ' αγαπώ ταυτόχρονα.

Γι'αυτό δεν μπορείς να μ' εμπιστευθείς. Γιατί δεν ξέρεις αν παίζω, αν μελετώ ή αν γνωρίζω. Γιατί δεν ξέρεις μέχρι που μπορεί να φτάσει η τρέλλα μου.

Πολλές φορές νιώθω ότι βρίσκομαι μέσα σε μια θάλασσα ανθρώπων που ο καθένας αγωνιά να βρει ένα δαχτυλίδι που χάθηκε μέσα σ' ένα βούρκο, και μοχθούν και ψάχνουν απεγνωσμένα όλοι μαζί, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι στις όχθες υπάρχει άφθονος θησαυρός που αρκεί να σηκώσουν το κεφάλι τους για να τον δουν.
Δεν μπορώ να τους πείσω μα ούτε και να τους ακολουθήσω.

4 Comments:

Blogger Black Swan said...

Κάποτε ο χρόνος, λοιπόν.
Κάποτε η καμπύλη του, όπως το σώμα μιας γυναίκας που αγάπησες κι έγινε επανάσταση.
Κάποτε.
Τώρα.
Πριν.
Ύστερα από χρόνια.
Όλα είναι χρόνος.
Ακόμη και τα ξερά πλατανόφυλλα που πέφτουν μπροστά στα πόδια σου κατηφορίζοντας προς τον ηλεκτρικό της Κηφισιάς.
Ο παρατημένος άνθρωπος παίζει μιαν ανορθόγραφη μελωδία στο ακορντεόν. Κατηφορική.
Άνθρωποι θα ζήσουμε χρόνια πολλά.
Όχι από τώρα κι ύστερα ήδη έχουμε ζήσει χρόνια πολλά.

Από την ώρα που γεννιόμαστε έχουμε ζήσει χρόνια πολλά, ακόμη κι αν είχαμε πεθάνει την ίδια στιγμή.
Δεν είναι παρηγοριά.

Είναι το κακό μέσα στην υπόσταση και στη διάσταση του χρόνου.

Είναι το χαμόγελο της διαβολής που έκανε τον Νίτσε να ψιθυρίσει μιλώντας για τον εαυτό του:

"Δεν ήρθε ο καιρός μου εμένα. Μερικοί άνθρωποι γεννιώνται μετά θάνατον".

5:18 AM  
Blogger Eleni63 said...

σε αποθυμήσαμε. Και ας μην είμαι ο Νίκος Δήμου

10:47 AM  
Blogger anthrakoryxos said...

Πράγματι πολύ κοντά φίλε μου...
Κάπου στην Παντούπολη, στην Ορυχειούπολη, στην αγωνία της αναζήτησης, στην υπερβολή της ύπαρξης ή της ανυπαρξίας.
Ευχή μου,να είσαι κάπου, που θα μπορούν να σε βρούν αυτοί που θέλουν, αρκεί να το θέλεις και εσύ.

1:21 PM  
Blogger χαμίνι said...

Γεια σου ξένε!

1:52 PM  

Post a Comment

<< Home